wtorek, 9 kwietnia 2013

Ja wymiękam, czyli papież, Częstochowa i polskie koszmary



Jakiś zacofany jestem bo dopiero teraz dowiedziałem się o kolejnej gigantycznej „inwestycji” w naszym pięknym kraju. Pod Częstochową staje właśnie 5 – piętrowy papież. Chyba dobrze, że on sam tego nie widzi, bo zapewne ekskomunika dotknęła by wielu szacownych obywateli…





Ale nie to jest w tym wszystkim fajne, albo porażające. Pomysły mamy jak zwykle świetne i ten do nich należy, a jakże. Nawet dyskusja o tym jak ma stać – przodem, tyłem, czy też bokiem do Częstochowy to generalnie pikuś. 

Jednak powstanie na Facebooku społeczności – Papież „plecami” do Częstochowy zaczyna dawać do myślenia. Wszedłem i poczytałem. Zwieracze mi puściły…

Niestety cofamy się w rozwoju

Coraz częściej z sacrum robimy bezmyślne profanum i choć to bałwochwalstwo to klękamy i modlimy się do najróżniejszych pomników i innych bożków, których sami sobie wymyślamy. A kara za to będzie straszna… Jednak i nie o to chodzi bo w końcu każdy swój rozum ma i wie co robi, więc ścieranie linii papilarnych na klawiaturze jest w tym przypadku absolutnie niezasadne.

Wróćmy do facebooka

Żeby zachęcić was do odwiedzin zacytuję kilka fragmentów. Pamiętajcie jednak, że materiał ten jest przeznaczony wyłącznie dla czytelników dorosłych o mocnych nerwach i sprawnych zwieraczach.

„Jak powiedział podczas jednej z pielgrzymek nasz papież Jan Paweł II : „ Częstochowa to dobre miasto”. Dlaczego teraz ma stać do niego tyłem?”


„Pomijamy sprawę tego, że pomnik nie przypomina Jana Pawła II oraz to z czego będzie wykonany. Chodzi nam o to aby był zwrócony w stronę naszego miasta-Częstochowy. Nie chcemy aby nasze miasto stało się pośmiewiskiem dla Polski oraz całego Świata. 13 kwietnia oczy Polski i Europy będą zwrócone w naszą stronę! Pokażmy siłę i sprzeciwmy się temu”.


„Jeśli Wam zależy na dobrym imieniu Częstochowy udostępnijcie tą akcję swoim znajomym. Im więcej osób zbierzemy tym większe szanse dla naszej idei”.

Więcej nie mogę….

Jeśli chcecie się trochę zmasakrować  to wpiszcie w wyszukiwarce fejsa: Papież "plecami" do Częstochowy

Mnie wystarczy na dzisiaj. Wasze zdrowie.